Кафедра математики та інформатики

Керівник кафедри - Гречук Марія Степанівна

Проблема кафедри: "Формування та вдосконалення професійної компетенції творчого педагога як умова забезпечення розвитку компетентної особистості"

  • Вчителі

    • Гречук Марія Степанівна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»
    • Дудар Ірина Йосипівна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «старший учитель»
    • Устенко Надія Андріївна, заступник директора з НВР, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»
    • Левус Олександра Іванівна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»
    • Онишкевич Лора Петрівна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «старший учитель»
    • Захарків Світлана Тимофіївна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «старший учитель»
    • Наконечна Галина Степанівна, вчитель математики, категорія «вища»,  педагогічне звання «старший учитель»
    • Конфедерат Ольга Юріївна, вчитель математики, категорія «ІІ»
    • Дудик Ольга Володимирівна, вчитель інформатики, категорія «вища», педагогічне звання «старший учитель»

  • Завдання

    У 2017-2018 н.р. роботу методичного об’єднання слід спрямувати на виконання таких завдань:

    • постійне підвищення рівня методичної підготовки вчителів;
    • виявлення, пропагування та здійснення нових підходів та організації навчання та виховання;
    • забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогіки та практики.

    Для цього буде проведено:

    • діагностику утруднень вчителів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу проблем;
    • розробку основних  напрямків і форм активізації пізнавальної науково- практичної діяльності учнів в позаурочний час;
    • вивчення узагальнення, пропаганда кращого ППД;
    • вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.

    ​Заходи щодо вивчення і підвищення рівня навчальних досягнень учнів, їх компетенцій:

    1. Провести олімпіади з математики та інформатики по паралелях
    2. Огляд літератури, публікацій методичної преси з метою вивчення досвіду роботи вчителів щодо підвищення рівня навчальних досягнень учнів
    3. Виявлення прогалин у знаннях учнів та планування роботи щодо їх усунення
    4. Залучати учнів до участі в конкурсах юних математиків та інформатиків
    5. Забезпечувати педагогічний супровід учнів, що пишуть пошуково-дослідницькі роботи з математики та інформатики
    6. Провести підсумкові контрольні роботи. Виявлення проблем учнів у засвоєнні програмового матеріалу та планування роботи щодо їх усунення

  • Діяльність

    Аналіз роботи кафедри за 2016-2017 н.р. показав, що підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, значна увага надавалась обміну досвідом, самоосвіті вчителів: 

    • проведено 5 засідань кафедри;
    • взяли участь у міських семінарах та засіданнях міського методоб' єднання;
    • прийняли участь у тижні «Презентація творчих доробків вчителів кафедри»;
    • залучили гімназистів до написання пошуково-дослідницьких робіт;
    • проводилась робота з обдарованими та здібними дітьми;
    • брали участь у міжнародних інтелектуальних конкурсах «Кенгуру» та «Бобер».

    Однак, поряд з позитивними результатами в роботі кафедри є ряд недоліків:

    • необхідно більше залучати учнів до міжнародного конкурсу «Кенгуру»;
    • потребує вдосконалення організація пошуково-дослідницької діяльності гімназистів;
    • потребує покращення робота з учнями, що мають низький рівень успішності.

  • Досягнення

    Високий професійний рівень вчителів математики та інформатики забезпечує щорічні перемоги учнів в олімпіадах та науково-дослідницьких робіт. 
    За 2016-2017 н.р.:
    Всеукраїнські олімпіади:
    - з математики:
    Марочканич Д., 5 кл - IІI місце у II етапі  (вч.Наконечна Г.С.),
    Лучинець М., 3 кл. - І місце у ІІ етапі (вч.Гречук М.С.),
    Волков А., 5 кл. - ІІІ місце у ІІ етапі (Устенко Н.А.)
    Гарасимчук В., 5 кл. – ІІІ місце у ІІ етапі (Устенко Н.А.)
    - з інформаційних технологій:
    Кобзар Н., 7 кл. - І місце у II етапі (вч. Дудик О.В.)
    Марочканич Д., 5 кл. – І місце у II етапі, ІІ місце у ІІІ етапі (вч. Дудик О.В.)
    Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт:
    Кобзар Н., 7 кл. – І місце у І етапі та ІІ місце у ІІ етапі (математика), вч. Дудар І.Й.
    Давидюк І., 6 кл. – ІІ місце у І етапі та ІІ місце у ІІ етапі (математика), вч. Левус О.І.
    Запісоцька Р., 6 кл. – І місце у І етапі (математика), вч. Левус О.І.
    Марочканич Д., 5 кл. – І місце у І етапі (інформатика), вч. Дудик О.В.

  • Навчально-матеріальна база

    Систематично йде праця над поповненням та вдосконаленням матеріальної і методичної бази кабінетів, а саме:

    1. З метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробили можливі зразки олімпіадних завдань.
    2. Поповнили бібліотечний фонд кабінетів методичною літературою.
    3. Покращився зовнішній вигляд кабінетів (зроблено ремонт стелі і стін в каб. № 4, встановлено жалюзі в каб. № 7, зроблено косметичний ремонт в усіх кабінетах).
    4. Підготовлено дидактичний матеріал за новою програмою в 3(7) кл. (Онишкевич Л.П.).
    5. Випущено методичний збірник «Підсумкові контрольні роботи з алгебри і геометрії» 3(7) клас за оновленою програмою (Гречук М.С., Онишкевич Л.П., Наконечна Г.С.)

    Удосконалення навчально-матеріальної бази кабінетів:

    1. Поповнення папки «Нормативно правові документи».
    2. Виготовлення наочних посібників, реставрація моделей геометричних фігур, таблиць.
    3. Поповнити бібліотечний фонд кабінетів методичною літературою.
    4. Ремонт технічних засобів навчання.
    5. Оформлення підписки на періодичну пресу для кабінету математики.
    6. Систематизувати матеріали до ЗНО, ДПА.
    7. Поповнити кабінет матеріалами педагогічного досвіду.
    8. Створення каталогу надрукованих матеріалів у фахових періодичних виданнях протягом 2017-2018 н.р.

  • Методична робота

    Аналізуючи ефективності різноманітних форм методичної роботи, вчителі дійшли висновку, що відкриті уроки, позакласні заходи, на яких науково-методичні рекомендації втілюються у творчій роботі вчителя, стають живою, наочною та переконливою формою поширення ППД. Зміст роботи методичного об’єднання мав, переважно, навчально-методичний характер. Найбільшого поширення набули розгляд нормативно-правових документів щодо організації навчально-виховного процесу, актуальні проблеми методики викладання, вивчення методичних матеріалів, взаємовідвідування уроків і виховних заходів, огляд літератури, практичні заняття.

  • Позакласна робота

    1. Активізувати роботу по підготовці учнів до предметних олімпіад
    2. Узгодити склад команд учнів, які   готуються до олімпіад з математики і інформатики
    3. Провести тиждень математики з 14-18 листопада
    4. Організувати гімназистів для участі в міжнародних конкурсах з математики «Кенгуру-2018» та з інформатики «Бобер-2018»
    5. Організувати гімназистів до написання пошуково-дослідницьких робіт
    6. Організувати консультації для учнів, які беруть участь у ЗНО, ДПА з математики