Кафедра природничо-математичного циклу

Керівник кафедри - Сторощук Любов Григорівна
Проблема кафедри: "Використання інноваційних методів роботи на уроках природничо-математичного циклу з метою розвитку творчого потенціалу гімназистів"

  1. Забезпечення якісного засвоєння учнями програм із навчальних дисциплін та вироблення умінь і навичок, передбачених «Державними стандартами базової і повної загальної середньої освіти».
  2. Продовжувати впроваджувати   технології інтерактивного навчання.
  3. Поглиблювати знання та вміння  учнів шляхом: - написання пошуково-дослідницьких робіт; - відвідування занять гуртків,факультативів.
  4. Впроваджувати комп’ютерні технології на уроках з метою ефективного використання  часу.
  5. Проводити позакласну роботу з предметів.
  6. Розвивати творчі задатки обдарованих учнів, залучаючи їх до участі в олімпіадах, конкурсах, проектах.
  7. Проводити предметні тижні.
  8. Створювати умови для розкриття духовного та творчого потенціалу учнів.
  9. Вчителям кафедри підвищувати науково-методичну підготовку, удосконалювати педагогічну майстерність через участь у семінарах, засіданнях методичних об’єднань, різних творчих груп.
  10. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації, упорядкувати портфоліо вчителів в електронному варіанті, створити банк забезпечення інформаційними електронними засобами навчання.

Методичне об’єднання кафедри природничих наук за 2016-2017 н.р. працювало згідно плану методоб’єднання. Вся робота м/о була спрямована на підвищення фахової майстерності педагогів та покращення результативності навчально-виховного процесу.

За 2016-2017 н.р. було проведено п’ять засіданнь м/о, основна тематика яких була спрямована на реалізацію інноваційного  освітнього середовища як фактора формування творчої, конкурентноспроможної особистості та життєвих компетентностей гімназистів.
 
Робота здійснювалась за напрямками:
  • робота з обдарованими дітьми (урочна і позаурочна робота по підготовці гімназистів до шкільних, міських і обласних олімпіад та науково-практичних конференцій);
  • залучення гімназистів до творчого особистнісно-зорієнтованого навчання;   
  • участь гімназистів у підготовці і проведенні предметних тижнів, свят гімназії;
  • підготовці і проведенні відкритих уроків;
  • залучення гімназистів у підготовці та участі у різноманітних конкурсах, вікторинах; створення і презентацій проектів та альманахів;
  • здійснення моніторингів економічної та екологічної компетентності гімназистів;
  • застосування мультимедійних засобів навчання у вивченні предметів природничого циклу, особливо з предметів географія, економіка, хімія, фізика.  
Вчителями були підготовлені доповіді і виступи з тем:

- адаптація учнів 1(5)-х класів до основної школи;

​- застосування інноваційних технологій у вивченні предметів природничого циклу;

- використання мультимедійних засобів навчання на уроках природничого циклу;

- хвороби сучасної цивілізації.

Вчителі м/о брали участь у семінарах М/О міста, області, виступали з доповідями; працювали у творчих групах.

Вчитель Дяків О.Я. провела тиждень фізики під час яких були проведені різні конкурси та змагання.

Здійснюючи програму гімназії «Обдаровані діти» гімназисти завоювали перше командне місце на міській олімпіаді з географії, фізики та хімії, та друге командне місце з біології.

Не погано виступили наші вихованці на обласних олімпіадах, завоювавши  треті місця з фізики - Волков  Антон, 5(9)-Бкл., хімії - Дацюк Діана, 6(10)-Б клас, друге з географії – Сметана Андрій, а також друге місце з науково-практичної конференції  Саідов Назар, 7(11)-Б клас - хімія.

  • Продовжити роботу над картотекою  матеріалів фахових видань.
  • Упорядкувати папки  самоосвіти.
  • Поповнити тематику пошуково – дослідницьких робіт. 
  • Поповнити кабінети матеріалами передового педагогічного досвіду, папками для зберігання тематичних навчальних матеріалів.
  • Систематизувати завдання з підготовки до олімпіад, конкурсів.
  • Систематизувати матеріали навчальних електронних підручників, програм, матеріалів Інтернету.

  • Створення гімназійного клубу «Діти природи» з метою поглиблення екологічної освіти серед гімназистів.
  • Надати наукову допомогу учням у пошуково дослідницькій діяльності. 
  • Підвищити профільну підготовку гімназистів в світлі ознайомлення з різними професіями та сучасними вимогами до них.
  • Брати активну участь у гімназійних конкурсах, святах.
  • Розробити, підготовити і провести тиждень географії в гімназії. Для цього залучити у проведенні відкритих уроків та позакласних заходів гімназистів усіх паралелей.
  • Провести позакласні заходи на екологічну тематику.

0
0
0
s2smodern