Кафедра природничо-математичного циклу

Керівник кафедри - Сторощук Любов Григорівна
Проблема кафедри: "Використання інноваційних методів роботи на уроках природничо-математичного циклу з метою розвитку творчого потенціалу гімназистів"

Вчителі кафедри

  • Півчук Тетяна Петрівна, вчитель географії, економіки, природознавства, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»;
  • Киричук Надія Іванівна, вчитель географії та природознавства, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»;
  • Сторощук Любов Григорівна, вчитель хімії та основ здоров’я, категорія «вища», педагогічне звання «старший вчитель»;
  • Таран Галина Йосипівна, вчитель біології та основ здоров’я, категорія «вища»;
  • Дяків Оксана Ярославівна, вчитель фізики та астрономії, категорія «ІІ»;
  • Шпачук Ірина Ярославівна, вчитель біології, категорія «ІІ»

Методичне об’єднання

   Методичне об’єднання кафедри природничих наук за 2015-2016 н.р. працювало згідно плану методоб’єднання. Вся робота М/О була спрямована на підвищення фахової майстерності педагогів та покращення результативності навчально-виховного процесу.
Вчителі кафедри працювали над проблемою «Впровадження новітніх технологій у процесі розв’язання проблеми взаємодії природи, людини і суспільства з метою пізнавальної активізації учнів»
За 2015-2016 навчальний рік було проведено п’ять засідань м/о, основна тематика яких була спрямована на реалізацію інноваційного  освітнього середовища як фактора формування творчої, конкурентноспроможної особистості та життєвих компетентностей гімназистів.

Напрямки кафедри

  • робота з обдарованими дітьми (урочна і позаурочна робота по підготовці гімназистів до шкільних, міських і обласних олімпіад та науково-практичних конференцій);
  • залучення гімназистів до творчого особистнісно-зорієнтованого навчання;
  • участь гімназистів у підготовці і проведенні предметних тижнів, свят гімназії;
  • підготовці і проведенні відкритих уроків;
  • залучення гімназистів у підготовці та участі у різноманітних конкурсах, вікторинах;
  • створення і презентацій проектів та альманахів;
  • здійснення моніторингів економічної та екологічної компетентності гімназистів;
  • застосування мультимедійних засобів навчання у вивченні предметів природничого циклу, особливо з предметів географія, економіка, хімія, фізика.

Доповіді

Вчителями м/о були підготовлені доповіді і виступи з тем:

  • адаптація учнів 1-х класів до основної школи;
  • застосування інноваційних технологій у вивченні предметів природничого циклу;
  • використання мультимедійних засобів навчання на уроках природничого циклу;
  • хвороби сучасної цивілізації.

   Здійснюючи програму гімназії «Обдаровані діти» гімназисти завоювали перше командне місце на міській олімпіаді з географії , фізики  та хімії, та третє командне місце з біології. Не погано виступили наші вихованці на обласних олімпіадах, завоювавши  треті місця з фізики — Волков  Антон 4(8)Бкл., хімії Кобзар Назар 6(10)Б клас, а також третє місце з науково-практичної конференції  Саідов Назар 6(10) клас хімія.
    Вчителі М/О брали участь у семінарах М/О міста, області, виступали з доповідями; працювали у творчих групах. Вчитель Таран Г.Й. провела тиждень основ здоров'я під час яких були проведені різні конкурси та змагання.
     Удосконалюючи навчально – матеріальну базу кабінетів, вчителі М/О поповнювали методичними розробками папки кабінетів.
   Готуючись до ЗНО, вчителі працювали по підготовці випускників з предметів природничого циклу, розробили рекомендації з окремих предметів по підготовці до ЗНО.

Завдання кафедри

 

Протягом навчального року були і недоліки, які обговорювались на засіданнях М/О.

Для оновлення кабінетів слід розробити конкретні матеріали самих необхідних для викладання предметів природничого циклу.
Слід врахувати на наступний навчальний рік і більшу заповнюваність кабінету інформатики для проведення там уроків з використанням мультимедійних засобів навчання на уроках природничого циклу.

Вчителі кафедри постійно цікавляться новинками методичної літератури, керуються в роботі вказівками та рекомендаціями Міністерства освіти.

Продовжується робота по впровадженню на уроках комп’ютерних технологій.
Систематично поповнюється та вдосконалюється матеріальна і методична база кабінетів.

Окрім здобутків, варто звернути увагу на ряд проблем та потреб учителів кафедри:

- потреба у більшій кількості стаціонарних комп’ютерів;

- необхідність покращити роботу з учнями, що мають низький рівень успішності.

Вчителі кафедри у 2015-2016н.р. плідно працювали та надалі працюватимуть над проблемою "Використання інноваційних методів роботи на уроках природничо-математичного циклу з метою розвитку творчого потенціалу гімназистів"