Кафедра кураторів

Голова кафедри кураторів - Скубаковська Наталія Ігорівна
Проблема кафедри: "Впровадження інноваційних методів роботи з обдарованими гімназистами, як засіб розвитку творчого потенціалу"

  • Кузьма Леся Богданівна, вчитель образотворчого мистецтва, куратор 1(5)-А класу
  • Бродюк Надія Олександрівна, вчитель біології, куратор 1(5)-Б класу
  • Конфедерат Ольга Юріївна, вчитель математики, куратор 1(5)-В класу
  • Сторощук Любов Григорівна, вчитель хімії, куратор 2(6)-А класу
  • Дяків Оксана Ярославівна, вчитель фізики, куратор 2(6)-Б класу
  • Дікальчук Людмила Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури, куратор 2(6)-В класу
  • Плитяк Оксана Ярославівна, вчитель української мови та літератури, куратор 3(7)-А класу
  • Скубаковська Наталія Ігорівна, вчитель англійської мови, куратор 3(7)-Б класу
  • Владика Галина Богданівна, вчитель української мови та літератури, куратор 3(7)-В класу
  • Захарко Надія Юхимівна, вчитель німецької мови, куратор 4(8)-А класу
  • Левус Олександра Іванівна, вчитель математики, куратор 4(8)-Б класу
  • Войтків Олена Романівна, вчитель української мови та літератури, куратор 4(8)-В класу
  • Півчук Тетяна Петрівна, вчитель географії, куратор 5(9)-А класу
  • Онишкевич Лора Петрівна, вчитель математики, куратор 5(9)-Б класу
  • Холонівська Ірина Леонтіївна, вчитель англійської мови, куратор 5(9)-В класу
  • Ващук Ольга Іванівна, вчитель англійської мови, куратор 6(10)-А класу
  • Наконечна Галина Степанівна, вчитель математики, куратор 6(10)-Б класу
  • Івашків Ольга Орестівна, вчитель української мови та літератури, куратор 7(11)-А класу
  • Богуш Олеся Олегівна, вчитель англійської мови, куратор 7(11)-Б класу

Формування інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої, творчої конкурентоспроможної життєво компетентної особистості
1. Виховувати свідомих українців
- вивчати та підтримувати народні традиції та звичаї;
- вивчити та досліджувати історію міста Червонограда. Розгорнути роботу куточка Тараса Городецького, відомого писанкаря;
- створити галерею робіт гімназистів «Моє місто»;
- пропагувати гімназійну символіку.
2. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності
- стимулювати педагогів до використання інтерактивних форм у навчальній діяльності та виховній роботі;
- активізувати пізнавальну діяльність через залучення до написання пошуково-дослідницьких робіт;
- популяризувати мистецькі та інтелектуальні конкурси;
- зацікавити батьків життям гімназії
3.Формувати фізичне, психологічне та духовне здоров’я гімназистів
- пропагувати здоровий спосіб життя;
- проводити профілактику шкідливих звичок;
- проводити психологічні тренінги;
- зміцнювати зв’язок між школою і церквою.
4. Забезпечити формування активної громадської позиції, правової свідомості та поведінки
- удосконалювати роботу органів учнівського самоврядування;
- сприяти розвиткові організаторських здібностей;
- поширювати відомості про права та обов’язки учнів, батьків, вчителів;
- формувати повагу до прав і свобод людини і громадянина.

   Кафедра кураторів складається з 19 педагогів. Працює над проблемою «Створення інноваційного освітнього середовища, як фактору формування творчої, конкурентно-спроможної особистості та життєвих компетентностей гімназиста через позакласну роботу».
   На засіданнях кафедри, які проводяться 4 рази на рік, куратори виступають зі своїми проблемами, пропонують шляхи вирішення їх, а також діляться досвідом роботи.
   У роботі кафедри активну участь беруть практичний психолог Фялковська О.Т., педагог-організатор Федишин І.Й., лікар Чікало Л.М., завідувач бібліотеки Кус І.Б., які тренінгами, лекціями чи практичними порадами допомагають кураторам у вирішенні певних питань.
   Учитель-куратор-головна з осіб педагогічного процесу. Як організатор виховної роботи в класі і наставник учнів, він розуміє, що успішна виховна робота неможлива без згуртованого колективу. У колективі розвивається учнівська творча ініціатива, міцніє дружба, народжуються нові норми поведінки. Тому при підготовці і проведенні виховних заходів вчителі стараються залучати більше учнів.
   Створення і згуртування дитячого колективу-першочергове завдання після переходу дітей з початкової школи в гімназію. На високому рівні проведено родинні свята у 1 класах. Відкрили таланти першокласників куратори Плитяк О.Я., Скубаковська Н.І., Владика Г.Б. Учні 7кл. підготували концерт до дня вчителя (куратор Захарків С.Т.). Інтересними за змістом і повчальними були відкриті виховні години у 2 кл. на тему «Українські вишиванки, наче райдужні світанки»(Бондар Л.Д.), «Ми обираємо здоров’я» (куратор Плитяк О.Я.)
   Неодноразово куратори запрошують священика церкви Святого Володимира отця Івана.
  Учням завжди цікаво подорожувати. Учні 5-В, 6-А класів здійснили поїздку у Кам’янець-Подільський, Чернівці, учні 2 класів відвідали замки «Золотої підкови».
    Кураторами проведено заходи спільно з ветеранами УПА (1 кл.), ветеранами Другої світової війни (4, 6 кл.)
   Традиційно у гімназії кожний клас готує творчі доробки до свята Осені та Великодня. Кожний клас старається оформити в кабінеті куточки. Проводяться благодійні ярмарки учнівським парламентом.
    Вже традиційно в кінці навчального року куратори заповнюють анкети, в яких описують що вдалося зробити за навчальний рік, які труднощі були у роботі з дітьми чи батьками, дають пропозиції щодо ефективності виховної роботи.

0
0
0
s2smodern