gototopgototop

Виховна програма Друк e-mail

ВИХОВНА ПРОГРАМА на 2015-2016 роки

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Виходячи з Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом МОН України від 16.06.2015 № 641 та на виконання Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (додаток до наказу МОН України від 16.06.2015 № 641) внесено зміни до Виховної програми Червоноградської гімназії на 2013-2016 н.р.

Виховна програма Червоноградської гімназії Червоноградської  міської ради Львівської області розроблена з метою реалізації місії

МІСІЯ ГІМНАЗІЇ

Sapere aude

Прагни вдосконалення

У закладі  визначено нову стратегію виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, спрямованої на  формування патріота, громадянина, для  якого держава (раtria) є запорукою особистісного розвитку.

Червоноградська гімназія – це інноваційний навчальний заклад, в якому панує престиж інтелекту, творчого пошуку і дослідження. Формується громадянська свідомість, здатність критично і незалежно мислити, бути активним у відстоюванні своєї позиції, готовність до інтегрування в європейське співтовариство та до захисту незалежності й територіальної цілісності української держави.

ЗАГАЛЬНІ ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ ГІМНАЗІЇ

  1. Виховувати свідомих українців.
  2. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності.
  3. Формувати фізичне, психологічне та духовне здоров’я гімназистів.
  4. Забезпечити формування активної громадянської позиції та правової культури.

Дана виховна програма враховує особливості навчально-виховного процесу у Червоноградській гімназії та можливості педагогічного колективу у  формуванні національно свідомої,  інтелектуально розвиненої, здорової, духовно і морально зрілої, творчої,  конкурентноспроможної,  життєво компетентної особистості.

Очікувані результати:

Створення сучасного закладу, навчально-виховна діяльність якого відповідає найкращим світовим стандартам, обладнаного сучасною технікою, педагоги якого заохочуватимуть самостійність гімназистів у здобутті знань та прийнятті рішень, підготують до активної участі  у суспільному житті.

Ми очікуємо, що випускник Червоноградської гімназії буде:

  • патріотом свого  міста, регіону, держави;
  • знатиме  і пропагуватиме мову,  звичаї,  традиції українського народу, поважатиме національні цінності українського  та інших народів;
  • допитливим, самостійним, амбітним, здатним інтелектуально вдосконалюватись.
  • підготовленим  до професійного самовизначення, готовим працювати для блага суспільства;
  • громадянином із високим рівнем життєвої та соціальної активності;
  • здатним реалізувати свої творчі здібності та прагнення;
  • комунікабельним, толерантним, чутливим до потреб інших людей

ВИКОНАННЯ ВИХОВНИХ ЗАВДАНЬ ГІМНАЗІЇ  У 2015-2016 н.р.

Загальні виховні завдання гімназії

Спосіб виконання (конкретні завдання)

1. Виховувати свідомих українців





1а Вивчати та підтримувати народні  традиції та звичаї

1б Вивчати та досліджувати історію міста Червонограда. Розгорнути роботу куточка Тараса Городецького, відомого писанкаря

1в Створити галерею робіт гімназистів “Моє місто»

1г Пропагувати гімназійну символіку

2. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності


2а Стимулювати педагогів до використання інтерактивних форм у навчальній діяльності та виховній роботі

2б Активізувати пізнавальну діяльність через залучення до написання пошуково-дослідницьких робіт

2в Популяризувати мистецькі та інтелектуальні конкурси

2г Зацікавити батьків життям гімназії

3. Формувати  фізичне, психологічне та духовне здоров’я гімназистів


3а. Пропагувати здоровий спосіб життя

3б.Проводити профілактику шкідливих звичок

3в. Проводити психологічні тренінги

3г. Зміцнювати зв'язок між школою і церквою, громадськими організаціями та державними установами

4. Забезпечити формування активної громадянської позиції,  правової свідомості та поведінки




4а.  Удосконалювати роботу органів учнівського самоврядування

4б. Сприяти розвиткові організаторських здібностей

4в. Поширювати відомості про права та обов’язки учнів, батьків, вчителів

4г. Формувати повагу до прав і свобод людини і громадянина

 

І. ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ:

Виховувати свідомих українців

Конкретне завдання: 1. Вивчати та підтримувати народні  традиції та звичаї

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями виховання

1.Родинні свята “Рід. Родина.Батьківщина” 1 кл.

Куратори 1кл.,

батьки

Листопад

Папір, оргтехніка, канцтовари

Сценарій, Відеозйомка заходу

Духовно-моральне, естетичне

2. Конкурси декламаторів “Мова – мого життя основа” 2 кл.

Куратори кл., бібліотекар, вч. української мови та літератури

Листопад

Папір, грамоти

Сценарій, відгуки, стаття у газеті

Національно-патріотичне

3.Інсценізації  “Україна у легендах та переказах” 3кл.

Куратори,

батьки

Листопад

Папір, грамоти, декорації, костюми, оргтехніка

Сценарій, Відеозйомка заходу, стаття у газеті

Національно-патріотичне

4.Конкурси – інсценізації українських народних пісень
”Пісена Україна” 4 кл.

Куратори,

батьки

Лютий

Папір, грамоти, декорації, костюми, оргтехніка

Сценарій, відеозйомка заходу, стаття у газеті

Національно-патріотичне

5. Андріївські вечорниці 6-7кл

Куратори,

батьки

Грудень

Декорації, костюми, оргтехніка, предмети народного вжитку

Сценарій, відеозйомка заходу, фотоколаж

Духовно-моральне, естетичне

6.Проведення фестивалів- конкурсів «Великодні візерунки», «Осінні барви рідного краю»

Організація акції «Переможемо разом»

Заступник директора з вих.роботи, пед.-організатор, кл.керівники, батьки

Квітень, вересень


Папір, природні матеріали, предмети народного вжитку, фотоапарат

Оформлення куточків, виставок відгуки. Фотоколаж

Духовно-моральне, естетичне Громадянське. Національно-патріотичне

7.Проект «Моя вишита сорочка»

Керівники гуртків «Намистинка», «Живописець»

Вересень

квітень

Папір, полотно. Нитки для вишивання, оргтехніка,  фотоапарат

Сценарій, відеозйомка заходу, фотоколаж

Національно-патріотичне, естетичне

8. Проект «Прикрашаємо ялинку разом». Виготовлення ялинкових прикрас, руками гімназистів із застосуванням народних орнаментів.

Керівники гуртків «Намистинка», «Живописець»

грудень

Папір, полотно. Нитки для вишивання, оргтехніка,  фотоапарат

Ялинка, фото колаж, стаття на сайт гімназії

Національно-патріотичне, естетичне

9. Проект «І оживе дух Сокальщини на вишитому рушникові»

Керівники гуртків «Намистинка», «Живописець»

Вересень-квітень

Папір, полотно. Нитки для вишивання, оргтехніка,  фотоапарат

Вишиті гімназистами рушники, сценарій презентації

Національно-патріотичне, естетичне

Конкретне завдання: 2. Вивчати та досліджувати історію міста Червонограда, твори Червоноградських письменників. Розгорнути роботу куточка Тараса Городецького, відомого писанкаря

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто

заплановане?

Напрями

виховання

1.Організувати зустріч  із людьми, які знали Тараса Городецького

Куратор 6 класу, вч. історії, керівник акції «Громадянин»

жовтень

Папір, відеокамера, фотоапарат

Систематизація матеріалу

Національно-патріотичне

2.Підготувати інформацію про життя і діяльність Тараса Городецького

Куратор 6 класу, вч. Історії, керівник акції «Громадянин»

грудень

Папір, стенди

Оформлення стендів

Національно-патріотичне

3.Оформити куточок про життя і діяльність Тараса Городецького

Куратор 6 класу, вч. історії, керівник акції «Громадянин»

квітень

Зібрані матеріали

Оформлення куточка, презентація

Національно-патріотичне, естетичне

4. Збір матеріалів митців м. Червонограда (поетів та композиторів) для альманаху «Під високими знаменами поезії" Бібліотекар, гімназисти 6-7 класів вересень-квітень Збірки творів та записи нот Зібрані матеріали

Національно-патріотичне

5. Випуск альманаху «Під високими знаменами поезії» Бібліотекар, гімназисти 6-7 класів квітень Зібрані матеріали Альманах Національно-патріотичне
6. Проведення виховних годин "Магія Всесвіту у писанках Тараса Городецького"
Куратори квітень Зібрані матеріали Сценарій Національно-патріотичне
7. Організувати збір матеріалів про життя і діяльність видатного оперного співака нашого регіону О.П.Мишугу
вчитель географії
вересень-квітень Зібрані матеріали Систематизація матеріалу
Національно-патріотичне

8.Майстер-класи з написання писанок

Писанкарі м. Червонограда, учнівський парламент

Березень

Писачки, віск, фарби

Виставка писанок

Національно-патріотичне, естетичне

9. Зустріч із поетами м. Червонограда «Тарас Шевченко у творчості Червоноградських  поетів»

Письменники м. Червонограда, бібліотекар

березень

Твори Червоноградських авторів

Сценарій, стаття на сайті гімназії, фотоколаж

Національно-патріотичне, естетичне

10. Зустрічі із працівниками музею

Працівники музею, куратори

жовтень

фотоапарат

Стаття на сайті гімназії, фотоколаж

Національно-патріотичне, естетичне

11.Зустрічі із ветеранами-воїнами УПА

Ветерани - воїни УПА

жовтень

фотоапарат

Стаття на сайті гімназії, фотоколаж

Національно-патріотичне

Конкретнее завдання: 3. Створити галерею робіт гімназистів «Моє місто»

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями виховання

1.Проведення конкурсів на краще оформлення панно «Моє місто»

Куратори, учні, керівник гуртка «Живописець»

жовтень

Папір, фарби, природні матеріали

Виставка робіт

Естетичне

2. Виставка-конкурс фотографій "Герої нашого міста" Педагог-організатор, куратори жовтень Папір, фотоапарат Виставка робіт Національно-патріотичне

3. Робота над проектом «Свою Україну любіть… за неї Господа моліть»

Класні колективи 1-7 кл.

вересень

Папір, фарби, природні матеріали, фотоапарат

Тематична композиція, спецвипуск «Гімназійного вісника»

Духовно-моральне, естетичне

4.Проведення виховних годин «Рідне місто моє»

куратори

жовтень

фотоапарат

сценарії

Національно-патріотичне

5.Обговорення книги «Кристинопіль»

Куратори

лютий

Книга,

Відеозйомка

Національно-патріотичне

6.Підбір робіт для виставки у гімназії

Керівник гуртка «Живописець»

Березень

Роботи, приміщення, рамки для оформлення

Оформлення галереї

Естетичне


Конкретне завдання: 4. Пропагувати гімназійну символіку

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями виховання

1.Проведення свят із використанням Гімну гімназії

Дирекція

Вересень, травень

Запис гімну

Сценарії свят

Національно-патріотичне, духовно-моральне

2. Свято вручення пам’яток гімназистам 1-х класів

Дирекція

Вересень

Пам’ятки

Сценарій

Національно-патріотичне

3.Свято вручення гімназистам 1 класів емблем

Учнівський парламент

Вересень

Емблеми

Сценарій

Національно-патріотичне

4.Рейди «Гімназійна форма»

Учнівський парламент

Щомісяця

Папір, ручка

Звіт про рейд

Естетичне

ІІ. ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ:

Розвивати інтелектуальні та творчі здібності

Конкретне завдання: 1. Стимулювати педагогів до використання інтерактивних форм у навчальній діяльності та виховній роботі

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями

виховання

1.Оформити куточок «Інтерактивні форми роботи у гімназії»

Заступник директора

Вересень

Методична література

Анкета для вчителів

Розумове

2.  Визначення вчителів які використовують інтерактивні форми

Заступник директора

Вересень

Досвідчені вчителі

Список

Розумове

3. Предметні тижні

Вчителі-предметники, учні

Протягом року

Папір, оргтехніка

Матеріали тижнів

Розумове

4. Оформлення досвіду роботи куратора «Колективна творча справа як засіб формування національної свідомості та активної громадянської позиції»

Куратор 1-Б кл.

Скубаковська Н.І.

Грудень

Папір, оргтехніка

Презентація досвіду

Національно-патріотичне

Конкретне завдання: 2. Активізувати пізнавальну діяльність через залучення до написання пошуково-дослідницьких робіт

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує? Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями виховання

1. Обговорення та повідомлення тем робіт


Керівники

кафедр

Вересень

Методична література

Список учнів

Розумове

2. Написання пошуково-дослідницьких робіт

Керівники кафедр, гімназисти

Протягом року

Наукова

література

Роботи гімназистів

Розумове

3. Захист пошуково-дослідницьких робіт

Керівники

кафедр, гімназисти

Квітень-травень

Оргтехніка

Звіт

Розумове

4.Проведення інтелектуального турніру гри «Що? Де? Коли?»

Керівник гуртка «Що? Де? Коли?»

лютий

Зал, оргтехніка

Підсумок гри

Розумове

5. Взяти участь у міжнародних конкурсах "Соняшник", "Бобер", "Кенгуру" Керівники кафедр, гімназисти Протягом року бланки із завданням сертифікати конкурсів Розумове

Конкретне завдання: 3. Популяризувати мистецькі та інтелектуальні конкурси

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями

виховання

1. Фотоконкурс «Обережно — дорога»

Учнівський парламент

Вересень

фотоапарат

фотоколаж

Естетичне виховання

2. Фотоконкурси «Собори України – дива рук людських», «Мандруючи Україною», «Мій погляд на Червоноград», «Тут в краю над славним Бугом поріднилось місто з лугом»

Учнівський парламент

Листопад

фотоапарат

фотовиставка

Національно-патріотичне

3. Конкурс дитячих малюнків «Моя країна – Україна»

Керівник гуртка «Живописець»

Січень

Папір, фарби

Виставка

малюнків

Національно-патріотичне

4.Випуск поетичної збірки  «Перлина слова»

Керівник гуртка «Перлина слова»

травень

Папір, оргтехніка

Збірка

Розумове та естетичне виховання

5. Зустрічі з творчими людьми. Концерти струнного оркестру

Оркестранти

вересень

фотоапарат

Фото колаж, стаття на сайті гімназії

Естетичне

6. Зустрічі з кобзарем Ларошем Молнаром

кобзар

лютий

фотоапарат

Фото колаж, стаття на сайті гімназії

Національно-патріотичне

7. Моновистави

Актриса Тернопільського театру

лютий

фотоапарат

Фото колаж, стаття на сайті гімназії

Національно-патріотичне, естетичне

Конкретне завдання: 4. Зацікавити батьків життям гімназії

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто

заплановане?

Напрями

виховання

1. Провести  День гімназії

Адміністрація, педколектив

травень

Мультимедійна дошка, проектор

Відгуки батьків

Національно-патріотичне

2.Свято вшанування обдарованих дітей, їх батьків та учителів «Зорепад талантів»

Адміністрація, педколектив

травень

Сценарій, призи, грамоти

Відео-зйомка

Національно-патріотичне, естетичне

3. Батьківський всеобуч

Куратори, психолог

Протягом року

Методична література

Розробки бесід, матеріали анкет

розумове

4.Спільна робота з батьками над сценаріями виховних заходів та їх проведенням

Заступник директора з виховної роботи куратори

Протягом року

Література


Розробки сценаріїв

Розумове, естетичне

5. Родинні свята 1 класи

Куратори 1 класів

Листопад

Сценарії

Розробки сценаріїв, стаття на сайт

Духовно-моральне

6. Участь в благодійному ярмарку "Переможемо разом" Куратори, педагог-організатор Вересень Скринька Адресна допомога, стаття у "Гімназійному віснику" Національно-патріотичне, духовно-моральне

ІІІ. ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ:

Формувати  фізичне, психологічне та духовне здоров’я гімназистів

Конкретне завдання: 1-2. Пропагувати здоровий спосіб життя

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто

заплановане?

Напрями

виховання

1.Виступ агітбригади «Ми за здоровий спосіб життя»

Учнівський парламент

квітень

Мультимедійна дошка, проектор

Сценарій

Фізичне

2.Учнівська конференція «Учнівська молодь проти шкідливіих звичок

Учнівський парламент

грудень

Мультимедійна дошка, проектор

Мультимедійна дошка, проектор

Розумове, фізичне

3.Анкетування на тему: «Проблеми узалежнення і співузалежнення»

психолог

Листопад

Папір, ручка

Анкети

Розумове, фізичне

4. Тренінгові заняття для учнів «Я обираю здоров’я»

психолог

квітень

Мультимедійна дошка, проектор

Фотографії

Розумове, фізичне

5. Малі олімпійські ігри

Вчителі фізкультури

Протягом року

Спортзал, грамоти

фотоколаж

Фізичне

6. Перегляд фільму "Олімпіада з фізичної культури. Обласні та Всеукраїнські досягнення" вчителі фізичної культури вересень мультимедійна дошка, проектор фотографії Фізичне

7.Випуск валеолистівок

Учнівський парламент

Березень

оргтехніка

листівки

Розумове, фізичне

8. Акції «Ні насиллю в сім’ї»

Учнівський парламент

грудень

Папір, фарби, фотоапарат

фотоколаж, стаття на сайт

Розумове, фізичне

9. Першість гімназії з футболу, волейболу, баскетболу вчителі фізкультури Протягом року Спортінвентар грамоти Фізичне
10. Тиждень духовності вч.хр.етики, куратори квітень мультимедійна дошка, проектор фотоколаж, стаття у "Гімназійному віснику" духовно-моральне

Конкретне завдання: 3. Зміцнювати зв'язок між школою і церквою

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями виховання

1.Організація відкритих уроків з християнської етики

Уч. етики

Протягом року

Мультимедійна дошка, проектор

Конспекти уроків

Духовно-моральне виховання

2.Зустрічі з священиками «Молодь. Віра. Мораль»

Куратори

Протягом року

оргтехніка

Фотоколаж

Духовно-моральне виховання

3.Проведення годин народознавства «Народні вірування»

Керівник гуртка «Пізнзнай свій обряд»

Протягом року

Мультимедійна дошка, проектор

Конспекти

Духовно-моральне виховання

4. Інсценізації спільно із Маріїнською дружиною Хресної дороги.

Учителі християнської етики

Квітень

фотоапарат

Фотоколаж, сценарій

Духовно-моральне виховання

5. Перегляд та обговорення фільмів про видатних діячів церкви

Учителі християнської етики

Квітень

Мультимедійна дошка, проектор

Сценарій бесід

Духовно-моральне виховання

ІV. ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ:

Забезпечити формування активної громадянської позиції,  правової свідомості та поведінки

Конкретне завдання: 1-2. Удосконалювати роботу органів учнівського самоврядування

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями

виховання

1.Організовувати традиційні гімназійні свята

Учнівський парламент

Протягом року

Мультимедійна дошка, проектор

Сценарії

Національно-патріотичне виховання

2.Організовувати та проводити благодійні акції: "Гімназисти - воїнам АТО", "Милосердя", "Серцем до серця"

Учнівський парламент

Протягом року

оргтехніка

Передача адресної допомоги

Духовно-моральне

3. Участь у Всеукраїнській акції "Лист пораненому" Учнівський парламент протягом року скринька Передача адресної допомоги Громадянське
4. Участь в акції "Запали свічку". вшанування пам’яті жертв голодомору
Учнівський парламент Листопад Мультимедійна дошка Виступ на лінійці Громадянське, доховно-моральне

5. Організовувати дозвілля гімназистів шляхом проведення тематичних вечорів

Учнівський парламент

Протягом року

оргтехніка

Сценарії

Естетичне

6.Вибори Президента гімназії

Учнівський парламент

Вересень

Папір, оргтехніка

Бюлетені, списки, протокол

Громадянське

Конкретне завдання: 3-4 Поширювати відомостей про права та обов’язки учнів, батьків, вчителів. Формувати повагу до прав і свобод людини і громадянина

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні ресурси

Як перевірити, чи досягнуто заплановане?

Напрями

виховання

1.Провести години спілкування «Я громадянин своєї держави»

Куратори


Січень

Література, Мультимедійна дошка, проектор

Конспекти

Національно-патріотичне

2.Конкурс патріотичної пісні, присвячений героям УПА

Педагог-організатор, Учнівський парламент

Жовтень

оргтехніка

Сценарій

Національно-патріотичне

3. Зустрічі з ветеранами-воїнами УПА

Учнівський парламент

Жовтень

Подарунки ветеранам

фотоколаж

Національно-патріотичне

4. Зустрічі з працівниками Національного музею

Куратори

Вересень

оргтехніка

Замітка в газету

Національно-патріотичне

5. Акція «Кристинопільські джерела»

Керівник гуртка «Журналіст»

Протягом року

оргтехніка

Випуск газети

Національно-патріотичне

6. Акція «Колосок життя», присвячена пам’яті жертв Голодомору

Учнівський парламент

Листопад

Карта України

фотографії

Національно-патріотичне

7. Тренінг «Маніпуляція як форма насилля»

психолог

грудень

Папір, ручки

конспект

Правове

8. Підготувати практичні поради «Правила поведінки в громадських місцях»

куратори

Вересень

література

листівки

Правове

9.Акція «Знай свої права»

Учнівський парламент

лютий

література

листівки

Правове

10. Тиждень, місячник правових знань

Куратори

Листопад, лютий

Методична література

Конспекти, сценарії

Правове

11.Аналiз вiдвiдування  уроків гімназистами

Куратори Учнівський парламент

Протягом року

Папір, ручки

Журнал обліку відвідування, звіт

Правове

 

© Кривецький І.О., 2012-2016. ВСІ ПРАВА ЗБЕРЕЖЕНО. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове!

RocketTheme Joomla Templates
Яндекс.Метрика