Кафедра математики та інформатики

Керівник кафедри - Гречук Марія Степанівна

Проблема кафедри: "Формування та вдосконалення професійної компетенції творчого педагога як умова забезпечення розвитку компетентної особистості"

  • ВЧИТЕЛІ

    Гречук Марія Степанівна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»

    Устенко Надія Андріївна, заступник директора з НВР, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»

    Левус Олександра Іванівнавчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «вчитель-методист»

    Онишкевич Лора Петрівна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «старший учитель»

    Захарків Світлана Тимофіївна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «старший учитель»

    Наконечна Галина Степанівна, вчитель математики, категорія «вища», педагогічне звання «старший учитель»

    Конфедерат Ольга Юріївна, вчитель математики, категорія «ІІ»

    Дудик Ольга Володимирівна, вчитель інформатики, категорія «вища», педагогічне звання «учитель-методист»

  • ДІЯЛЬНІСТЬ

    2018-2019 н.р. вчителі кафедри математики та інформатики працювали над проблемою «Впровадження інноваційних методів роботи з обдарованими учнями як засіб освітнього середовища, як засіб формування інтелектуального потенціалу гімназистів на уроках математики та інформатики». Аналіз роботи кафедри за минулий навчальний рік показав, що підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, значна увага надавалась обміну досвідом, самоосвіті вчителів: 

    - проведено 5 засідань кафедри;

    - взяли участь у міських семінарах та засіданнях міського методоб' єднання;

    - прийняли участь у тижні «Презентація творчих доробків вчителів   кафедри»;

    - залучили гімназистів до написання  пошуково-дослідницьких  робіт;

    - проводилась робота з обдарованими та здібними дітьми;

    - брали участь у міжнародних інтелектуальних конкурсах «Кенгуру» та «Бобер».

    Систематично йде праця над поповненням та вдосконаленням матеріальної і методичної бази кабінетів, а саме:

    1)  з метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробили  можливі зразки олімпіадних завдань;

    2) поповнили бібліотечний фонд кабінетів  методичною літературою;

    3) кабінети математики оснощено електронними засобами

    4) підготовлено навчальний матеріал за новою програмою в 2 кл. (Конфедерат О.Ю.)

    Високий професійний рівень вчителів математики та інформатики забезпечує щорічні перемоги учнів в олімпіадах та науково-дослідницьких робіт. 

    Аналізуючи ефективності різноманітних форм методичної роботи, вчителі дійшли висновку, що відкриті уроки, позакласні заходи, на яких науково-методичні рекомендації втілюються у творчій роботі вчителя, стають живою, наочною та переконливою формою поширення ППД. Проведено відкриті уроки вчителів Конфедерат О.Ю. з використанням ІКТ.

    У процесі роботи виправдали себе такі форми як моделювання уроків, індивідуальна та групова робота із слабовстигаючими та обдарованими учнями, корекція знань учнів на основі діагностичної діяльності вчителя, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів, підвищення в учнів мотивації до навчання, розробка складних тем програми, ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом, огляд новинок педагогічної та методичної літератури.

    Однак, поряд з позитивними результатами в роботі кафедри є ряд недоліків:

    - необхідно більше залучати учнів до міжнародного конкурсу «Кенгуру»;

    - потребує вдосконалення організація пошуково-дослідницької діяльності гімназистів;

    - потребує покращення робота з учнями, що мають низький рівень успішності.

    Аналіз роботи педагогів, членів кафедри, дає підстави зробити висновок, що завдання, які випливають з науково-методичної проблеми кафедри, в основному, виконано

  • ЗАВДАННЯ

    У 2019-2020 н.р. роботу методичного об’єднання слід спрямувати на виконання таких завдань:

    - постійне підвищення рівня методичної підготовки вчителів;

    - виявлення, пропагування та здійснення нових підходів та організації навчання та виховання;

    - забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогіки та практики;

    - створення електронних уроків.

    Для цього буде проведено:

    - діагностику утруднень вчителів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу проблем;

    -  розробку основних  напрямків і форм активізації пізнавальної науково- практичної діяльності учнів в позаурочний час;

    - вивчення узагальнення, пропаганда кращого ППД;

    - вдосконалення педагогічної майстерності вчителя

0
0
0
s2smodern

Net-ШКОЛА

 
Електронний журнал успішності та відвідування гімназистів

ФОТОГАЛЕРЕЯ

 
Найяскравіші моменти гімназійного життя

YouTube - КАНАЛ

 
Відеоматеріал для гімназистів, вчителів та батьків

Наші контакти

вул. С.Бандери, 17-а
м. Червоноград
Львівська область
Україна, 80106
 
0 (3249) 3-12-70 приймальня
0 (3249) 3-82-57 директор