Друк

Кафедра кураторів

Голова кафедри кураторів - Дікальчук Людмила Миколаївна

Проблема кафедри: "Впровадження інноваційних методів роботи з обдарованими гімназистами, як засіб розвитку творчого потенціалу"

Войтків Олена Романівна, вчитель української мови та літератури, куратор 1(5)-А класу

  1. Івашків Ольга Орестівна, вчитель української мови та літератури, куратор 1(5)-Б класу
  2. Богуш Олеся Олегівна, вчитель англійської мови, куратор 1(5)-В класу
  3. Горошко Марія Богданівна, вчитель зарубіжної літератури, куратор 2(6)-А класу
  4. Холонівська Ірина Леонтіївна, вчитель англійської мови, куратор 2(6)-Б класу
  5. Гловацька Людмила Василівна, вчитель української мови та літератури, куратор 2(6)-В класу
  6. Кузьма Леся Богданівна, вчитель образотворчого мистецтва, куратор 3(7)-А класу
  7. Бродюк Надія Олександрівна, вчитель біології, куратор 3(7)-Б класу
  8. Конфедерат Ольга Юріївна, вчитель математики, куратор 3(7)-В класу
  9. Сторощук Любов Григорівна, вчитель хімії, куратор 4(8)-А класу
  10. Дікальчук Людмила Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури, куратор 4(8)-Б класу
  11. Дяків Оксана Ярославівна, вчитель фізики, куратор 4(8)-В класу
  12. Плитяк Оксана Ярославівна, вчитель української мови та літератури, куратор 5(9)-А класу
  13. Захарків Світлана Тимофіївна, вчитель математики, куратор 5(9)-Б класу
  14. Владика Галина Богданівна, вчитель української мови та літератури, куратор 5(9)-В класу
  15. Захарко Надія Юхимівна, вчитель німецької мови, куратор 6(10)-А класу
  16. Левус Олександра Іванівна, вчитель математики, куратор 6(10)-Б класу
  17. Півчук Тетяна Петрівна, вчитель географії, куратор 7(11)-А класу
  18. Онишкевич Лора Петрівна, вчитель математики, куратор 7(11)-Б класу

Кафедра кураторів складається з 19 педагогів. Працює над проблемою «Створення інноваційного освітнього середовища, як фактору формування творчої, конкурентно-спроможної особистості та життєвих компетентностей гімназиста через позакласну роботу».

На засіданнях кафедри, які проводяться 4 рази на рік, куратори виступають зі своїми проблемами, пропонують шляхи вирішення їх, а також діляться досвідом роботи.

У роботі кафедри активну участь беруть практичний психолог Фялковська О.Т., завідувач бібліотеки Кус І.Б., які тренінгами, лекціями чи практичними порадами допомагають кураторам у вирішенні певних питань.

Учитель-куратор-головна з осіб педагогічного процесу. Як організатор виховної роботи в класі і наставник учнів, він розуміє, що успішна виховна робота неможлива без згуртованого колективу. У колективі розвивається учнівська творча ініціатива, міцніє дружба, народжуються нові норми поведінки. Тому при підготовці і проведенні виховних заходів вчителі стараються залучати більше учнів.

Неодноразово куратори запрошують священика церкви Святого Володимира отця Івана.

Кураторами проведено заходи спільно з ветеранами УПА (1 кл.), ветеранами Другої світової війни (4, 6 кл.)

Традиційно у гімназії кожний клас готує творчі доробки до свята Осені та Великодня. Кожний клас старається оформити в кабінеті куточки. Проводяться благодійні ярмарки учнівським парламентом.

Вже традиційно в кінці навчального року куратори заповнюють анкети, в яких описують що вдалося зробити за навчальний рік, які труднощі були у роботі з дітьми чи батьками, дають пропозиції щодо ефективності виховної роботи.

Формування інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої, творчої конкурентоспроможної життєво компетентної особистості
1. Виховувати свідомих українців
- вивчати та підтримувати народні традиції та звичаї;
- вивчити та досліджувати історію міста Червонограда. Розгорнути роботу куточка Тараса Городецького, відомого писанкаря;
- створити галерею робіт гімназистів «Моє місто»;
- пропагувати гімназійну символіку.
2. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності
- стимулювати педагогів до використання інтерактивних форм у навчальній діяльності та виховній роботі;
- активізувати пізнавальну діяльність через залучення до написання пошуково-дослідницьких робіт;
- популяризувати мистецькі та інтелектуальні конкурси;
- зацікавити батьків життям гімназії
3.Формувати фізичне, психологічне та духовне здоров’я гімназистів
- пропагувати здоровий спосіб життя;
- проводити профілактику шкідливих звичок;
- проводити психологічні тренінги;
- зміцнювати зв’язок між школою і церквою.
4. Забезпечити формування активної громадської позиції, правової свідомості та поведінки
- удосконалювати роботу органів учнівського самоврядування;
- сприяти розвиткові організаторських здібностей;
- поширювати відомості про права та обов’язки учнів, батьків, вчителів;
- формувати повагу до прав і свобод людини і громадянина.

0
0
0
s2smodern